قران وجهان شناسی
علمی و قرانی
مطالب قرانی

شیمی در قران قران وزنتیک قران وگیاه شناسی قران وعلم دریاها قران وجهان شناسی قران وزمین شناسی قرآن و باران اشاره ی قرآن به انبساط جهان علم ریاضی در قران علم فیزیک در قران مقدمه به وبلاگ خودتان خوش امدید


قران وجهان شناسی

معجزات علمی قرآن در کیهان شناسی

عمر دنیا و زمین و انبساط آن (بیگبنگ) - سیاه چاله ها و ستاره های نوترونی همگی گوشه ای از معجزات قرآن است! نسبت عمر دنیا به عمر زمین: سوره ی 50 (ق): آیه ی 38:
\"
ما آسمان ها وزمین و آنچه در میان آنهاست در شش روز آفریدیم و هیچ گونه رنج و سختی ای به مانرسید\" سوره ی 41 (فصلت): آیه ی 9:
\"
بگو: آیا شما به آن کس که زمین را دردو روز آفرید کافر هستید و برای او همانندهایی قرار می دهید؟ او پروردگار جهانیاناست!\" امروزه دانشمندان با توجه به شواهد موجود عمر زمین را 4.5 میلیارد سالپیش بینی می کنند. این در حالی است که عمر دنیا 13.5 میلیارد سال برآورد شدهاست . کهکشان راه شیری
در قرآن آمده که زمین در دو روز و دنیادر شش روز خلق شد. (عمر دنیا 3 برابر عمر زمین است) .
اگر این موضوع را با شواهدعینی امروز مقایسه کنیم هیچ کمبودی دیده نمی شود! عمر دنیا (13.5 میلیارد سال) را بر عمر زمین (4.5 میلیارد سال) تقسیم کنید. جواب 3 بدست می آید. اینبدان معناست که علم امروز نیز به این مسئله رسیده که عمر دنیا 3 برابر عمر زمیناست! سیاه چاله ها و ستاره های نوترونی: سوره ی 86 (طارق): آیات 1 تا 3:
\"
سوگند به آسمان و کوبنده ی شب! و تو نمی دانی کوبنده ی شب چیست. همان ستاره یثاقب است!\" در عربی \"ثقب\" به معنای چاله و \"ثاقب\" به معنای چیزی است کهچاله را ایجاد می کند. نسبیت عام پیش بینی می کند که سیاه چاله ها از ستاره هاینوترونی بوجود می آیند. ستاره های نوترونی اکثرا قابل رویت نیستند و تنها با امواجرادیویی (پالس ها) رصد می شوند.امواج دریافتی از این ستاره ها طوری به نظر می رسدکه کسی به جایی می کوبد! (ستاره ی کوبنده). باور ندارید؟ گوش کنید! قرآن درآسمان ستاره ای کوبنده را معرفی می کند که ثاقب است. (چاله ایجاد می کند). کلامواضح قرآن در این مورد جایی برای شک نمی گذارد! بیگ بنگ – بیگ کرانچ و انبساطدنیا: سوره ی 55 (الرحمن): آیه ی 37:
\"
آسمان ها روزی دوباره شکاف برمیدارند و مانند گل سرخی باز می شوند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : خواجه علی تاریخ : چهار شنبه 23 بهمن 1392


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمی و قرانی مي باشد.